تبلت 13.3 اینچی توشیبا به همراه TV tuner
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

Untitled10 تبلت 13.3 اینچی توشیبا به همراه TV tuner

شرکت توشیبا، تبلتی را در آلمان به نمایش گذاشت که دارای صفحه نمایشی ۱۳.۳ اینچی است و برروی آن اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ قرار دارد. نام آن AT330 است و همانطور که عنوان شد در بن آلمان و در نمایشگاه دنیای توشیبا ۲۰۱۲ به نمایش گذاشته شده است.

از دیگر ویژگی های این تبلت بزرگ می توان به پروسسور ۴ هسته ای تگرا ۳ انویدیا و یک TV tuner اشاره کرد. این تیونر دارای یک آنتن مخصوص هم می باشد که همانند دیگر دستگاههای الکترونیکی دارای آنتن از بدنه آن بیرون کشیده می شود. دوربینی که در آن استفاده شده است، یک دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت تبلت می باشد که البته دوربینی ۱.۳ مگاپیکسلی نیز علاوه بر آن در جلو این تبلت قرار دارد.

اسلات هایی هم برای قرار گرفتن سیم کارت و کارت حافظه اس دی وجود دارد و همینطور یک پورت خروجی HDMI که برای انتقال تصویر برروی یک نمایشگر بزرگتر می باشد. متاسفانه این همه اطلاعاتی است که ما هم اکنون در اختیار داریم.

theverge

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 22:53
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.